وتید

وبلاگ بزرگ وتید

وتید

وبلاگ بزرگ وتید

خواص و مضرات سیب سبز در بارداری و لاغری برای اسهال و دیابت

سیب سبز

سیب سبز ،سیب سبز در بارداری،سیب سبز،سیب سبز و لاغری،سیب سبز پوشاک،سیب سبز علوم پایه،سیب سبز سلامت،سیب سبز در خواب،سیب سبز نماد چیست،سیب سبز در بارداری،خوردن سیب سبز در بارداری

سیب سبز

به گزارش سایت جسارت سیب سبز گرنی اسمیت (به انگلیسی: Granny Smith Green Apple، به معنی سیب سبز ننه اسمیت) یک رقم از سیب است که ریشه آن به استرالیا و در سال ۱۸۶۸ بر می‌گردد. نام آن به زنی به نام ماریا آن اسمیت (به انگلیسی: Maria Ann Smith) بر می‌گردد که از طریق دانه‌دهی تصادفی آن را به دست آورد. تصور می‌رود این محصول حاصل پیوند سیب خودروی اروپایی و سیب خانگی باشد. به طرز گسترده در نیوزیلند کشت شد و در سال ۱۹۳۵ به بریتانیا توسط گردی آویل معرفی شد. در بخش‌هایی از کانادا به نام خوشمزه سبز (به انگلیسی: Green delicious) در مقابل خوشمزه قرمز (به انگلیسی: red delicious) که نام انگلیسی سیب سرخ است اطلاق می‌شود.در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد سیب سبز صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان را جلب کند.

خواص درمانی سیب سبز

1-قابض است و حالت استفراغ و دل بهم خوردگی را از بین می برد. ۲-این میوه محبوب را بپزید درمان اسهال خونی است. ۳-آب سیب ترش مخلوط با انار برای تقویت معده و درمان اسهال و دل بهم خوردگی بکار می رود. ۴- یکی از خواص سیب سبز آنست که رب این میوه علاج اسهال ، استفراغ و درد و غم است. ۵-مربای شکوفه سیب برای ضعف معده و ازدیاد نیروی جنسی مفید است. ۶-این میوه برای آنهائیکه مزاج گرم دارند بسیار مفید است بالعکس آنهائیکه مزاج سرد دارند باید سیب شیرین بخورند این میوه در قدیم معالج نقرس و بیماریهای عصبی بوده است.

خواص سیب سبز برای سیاهی دور چشم

هاله‌های تیره و گود به همراه پف در اطراف چشم‌ها نشانه‌ی پیر شدن پوست شما است. گفته می‌شود مصرف موضعی آب سیب تازه به همراه مصرف خوراکی آن تاثیر مثبتی روی این تغییرات ناخوشایند دارد.

علت و درمان تیرگی دور چشم ارثی در نوزاد و کودکان نشانه چیست

خواص سیب های سبز برای سم زدایی از بدن

آب سیب سبز حاوی مقدار زیادی فیبر است، برای همین کبد، ‌کلیه، و دستگاه گوارش را از سموم و عناصر مضر پاک می‌کند. هم‌چنین وجود فیبر به شما اطمینان می‌دهد از مشکلات یبوست خلاص شوید. محتوای زیاد فیبر در آب این میوه به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده کمک می‌کند.

خواص سیب سبز برای شوره سر

خمیری که با برگ و پوست سیب سبز درست شده‌است برای رفع شوره‌ی سر معجزه می‌کند. شما باید از این خمیر به عنوان شامپو استفاده کنید. آب سیب سبز نیز اگر مرتب به پوست سر ماساژ داده شود همین تاثیر را دارد.

خواص سیب های سبز برای بیماری های قلبی عروقی

با مصرف سیب سبز و سایر مواد خوراکی غنی از فلاوونوئیدها، ریسک ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی تا ۳۵ درصد کاهش می یابد. مطالعات نشان داده اند زنانی که هر روز هر دو نوع سیب قرمز و سبز را می خورند، ریسک بروز حملات قلبی در آنها ۱۳ تا ۲۲ درصد کاهش می یابد چراکه این میوه دارای توانایی کاهش سطح کلسترول بد نیز هست.

علائم انواع بیماری های قلبی و عروقی ناشی از استرس

افزایش رشد مو با مصرف سیب سبز

سیب سبز حاوی مجموعه‌ی هوس برانگیزی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، برای همین یک درمان طبیعی قوی برای تقویت گیسوی شما است. علاوه بر این، به شما اطمینان می‌دهد ریزش موهایتان تحت کنترل است. هم‌چنین گفته می‌شود مصرف مرتب این آب میوه رشد مو را بهبود می‌بخشد. به‌طور خلاصه مصرف آب سیب سبز می‌تواند به شما کمک کند موهایی بلند، مقاوم و پر پشت را به نمایش بگذارید.

خواص سیب های سبز برای کبد

آب سیب سبز گذشته از این‌که یک عامل سم‌زدای طبیعی است، گفته می‌شود دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان نیز هست. این آنتی‌اکسیدان‌ها در واقع مانع از آن می‌شوند که رادیکال‌های آزاد به کبد آسیب بزند. این در نهایت اطمینان می‌دهد کبد شما علمکرد مناسبی دارد، و آن را در برابر بیماری‌های کبدی مختلف ایمن می‌کند.

سیب سبز و فیبر زیاد

این میوه حاوی فیبر زیادی است، که به پاکسازی بدن و افزایش سوخت و ساز کمک می‌کند. برای همین برای تحرک آزادانه‌ی روده مفید است. همیشه توصیه می‌شود سیب را با پوست بخورید. هرچه روده و بدن‌تان تمیزتر باشد، شما شادتر و سالم‌تر خواهیدبود.

بیشتر بخوایند :

سه نما


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.